یه سوال هم داشتم این برنامه On/off Charge واسه چکاریه
کاربر شهرسختافزار
یه سوال هم داشتم این برنامه On/off Charge واسه چکاریه
باعث خوشحالي من هست كه تونستم مشكل مادربرد شما رو رفع كنم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ondaran برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اون برنامه براي وصل كردن ديوايس ها براي شارژ از طريق usb هست .
*MoJtAbA* (27-01-14), hamid_mol (14-05-14), mayaworking (20-04-14), Shahryar (27-01-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks